Znajdziesz tu listę nauczycieli, którzy będą odpowiedzialni za edukację Twoich dzieci.
Jerzy Seremak
Prezes
Aleksandra Wolska-Balina
Wiceprezes
Grzegorz Pilarczyk
Wiceprezes

Anna Wojtala
Dyrektor SSP Omega, edukacja wczesnoszkolna

Ewa Klimek
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy 1a
Górnośląska Wyższa Szkoła Pedagogiczna – studia magisterskie, specjalność pedagogika opiekuńczo- wychowawcza. Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menadżerska "Milenium" – studia podyplomowe, specjalność edukacja wczesnoszkolna. Gnieźnieńska Wyższa Szkoła Humanistyczno-Menadżerska "Milenium" – studia podyplomowe, specjalność wychowanie przedszkolne. Gnieźnieńska Szkoła Wyższa Milenium – studia podyplomowe, specjalność wspieranie rozwoju i edukacja osób ze spektrum autyzmu z treningiem umiejętności społecznych.
W wolnym czasie lubię czytać, oglądać filmy oraz spędzać czas na spacerach.

Barbara Kozera
Edukacja wczesnoszkolna, wychowanie przedszkolne, wychowawca klasy 1b
Absolwentka pedagogiki UŚ oraz studiów podyplomowych w zakresie Psychokorekcji Zaburzeń Zachowania Dzieci i Młodzieży UŚ. Kurs pedagogiczny w zakresie pedagogiki opiekuńczo-wychowawczej WOM Katowice oraz I i II stopień Kursu Kinezjologii Edukacyjnej metodą Dennisona. Uczestniczyła w licznych szkoleniach, warsztatach, konferencjach.
W nauce najmłodszych uczniów staram się dzielić pięknem, doświadczać radości, razem eksperymentować, doskonalić umiejętności i uświadamiać, gdzie szukać wiedzy, jakie tworzyć pytania, żeby nauczyć się więcej.
Czytanie książek, kuchnia, bieganie, pisanie artykułów do Forum Nauczycielskiego oraz Klanzy.

Magdalena Wojdak-Plewka
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowawca klasy 2a, organizator koła matematycznego "MATEMAGICY"
Absolwentka Zintegrowanej Edukacji Wczesnoszkolnej i Przedszkolnej. Rozwijała kompetencje, studiując Terapię pedagogiczną oraz Zarządzanie w oświacie. Uczestniczka licznych szkoleniach metodycznych, warsztatów oraz kursów, między innymi Oligofrenopedagogika oraz TUS.
Codziennie staram się inspirować dzieci do odkrywania świata, rozwijania samodzielności i ciekawości. W nauczaniu najważniejsze są dla mnie indywidualne podejście do dziecka, budowanie jego poczucia wartości oraz rozwijanie umiejętności współpracy i empatii. Chcę, aby moi uczniowie nie tylko zdobywali wiedzę, ale również uczyli się otwartości, odpowiedzialności i wiary we własne możliwości.
W wolnym czasie uwielbiam chodzić po górach, jeździć na rowerze oraz czytać książki.

Ewa Nowrocka
Nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, wychowawca klasy 2b, nauczyciel etyki klas I–III oraz zajęć rozwijających przygotowujących do konkursów uczniów najmłodszych klas
Absolwentka nauczania początkowego UŚ, kształcenia zintegrowanego z elementami języka angielskiego i edukacji przedszkolnej w GWSP w Mysłowicach. Uczestniczka licznych konferencji, warsztatów i szkoleń dotyczących edukacji wczesnoszkolnej i przedszkolnej.
Tworząc fundament edukacyjny, staram się o wszechstronny rozwój dziecka, aby moi uczniowie poznali wartość życia w zgodzie ze sobą, z innymi i otaczającym światem.
Podróże i piesze wędrówki, regionalizm, jazda na rolkach.

Klaudia Stawicka
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy 3B, terapeuta sensoryczny
Studia podyplomowe: Integracja sensoryczna oraz Pedagogika specjalna – Edukacja i rehabilitacja osób z niepełnosprawnością intelektualną – Oligofrenopedagogika. Studia magisterskie (Uniwersytet Śląski): Pedagogika – edukacja wczesnoszkolna i edukacja przedszkolna.Studia licencjackie (Kolegium Nauczycielskie): edukacja przedszkolna i zintegrowana edukacja wczesnoszkolna. Szkolenie: LOGORYTMIKA – ruch słuch słowo oraz terapia ręki.
„Powiedz mi, a zapomnę. Pokaż mi, a zapamiętam. Pozwól mi działać, a zrozumiem” – to motto, które towarzyszy mi w codziennej pracy z dziećmi. Jako nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej, przedszkolnej i pedagog specjalny tworzę przestrzeń, w której dzieci mogą z odwagą odkrywać świat, rozwijać swoje talenty i budować wiarę we własne możliwości.
Pieczenie tortów – słodka forma kreatywności.

Karolina Hajduczek
Edukacja wczesnoszkolna, wychowawca klasy 3C, zajęcia z pierwszej pomocy
Absolwentka pedagogiki wczesnoszkolnej i wychowania przedszkolnego na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach oraz studiów podyplomowych w zakresie diagnozy i terapii pedagogicznej. Ukończony kurs Kwalifikowanej Pierwszej Pomocy.
Jako nauczyciel stawiam na budowanie solidnych fundamentów do dalszego rozwoju dzieci. W bezpiecznej i wspierającej atmosferze zachęcam dzieci do samodzielnego myślenia, odkrywania świata i rozwijania zainteresowań.
Reportaże, spacery, jazda na rowerze, gotowanie.

Aleksandra Duda-Kwaśniewicz
Nauczyciel języka angielskiego, wychowawca klas 5a i 7b, prowadząca zajęcia przygotowujące do certyfikatów Cambridge i olimpiad językowych, współprowadząca zajęcia z debat oksfordzkich i projektów wielojęzycznych
Absolwentka kierunku filologia angielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, absolwentka studiów podyplomowych na kierunku zarządzanie oświatą, certyfikowany tłumacz języka angielskiego w dziedzinie tłumaczeń specjalistycznych pisemnych i ustnych (symultanicznych, konsekutywnych, konferencyjnych). Od 2012 roku pełni funkcję egzaminatora państwowego Centralnej Komisji Egzaminacyjnej w zakresie Egzaminu Ósmoklasisty i Egzaminu Maturalnego z języka angielskiego. Od 2020 egzaminator TLGS (The Global Language System). Opiekun ośmiu, jak dotąd, laureatów Wojewódzkiego Konkursu Przedmiotowego z Języka Angielskiego organizowanego przez Kuratorium Oświaty w Katowicach. Pracuje jako nauczyciel na szczeblu akademickim, licealnym oraz na poziomie szkoły podstawowej. Współpracuje z Cambridge Examination Centre, AFS Polska i uczelniami wyższymi.
Pracując z uczniami, wyznaję zasadę, że język to dużo więcej niż słowa – to zrozumienie drugiego człowieka. Język bowiem, poza leksyką, gramatyką i jej zasadami, stanowi także wyraz emocji, intencji i wartości. Nauczając go, pokazujemy uczniowi, jak tworzyć relacje, rozbudzamy empatię i uczymy go patrzeć na świat oczami drugiego człowieka. Język to także sztuka budowania mostów – łączy zamiast dzielić, pozwala komunikować się mimo różnic, buduje zaufanie i porozumienie, otwiera przestrzeń do dialogu.
Muzyka, po niej długo nic 😊, następnie kolejno: wędrówki po ukochanych Tatrach, niekończące się spacery plażami Bałtyku, literatura J. Steinbecka, A. Camus i F. Kafki, psychologia i psycholingwistyka.

Justyna Hamróz
Język hiszpański, wychowawca klasy 5b
Absolwentka filologii hiszpańskiej oraz filologii rosyjskiej Uniwersytetu Śląskiego. Certyfikowany nauczyciel naturalnej metody Colorín Colorado, opartej na nauce języka hiszpańskiego poprzez immersję, zabawę, ruch i muzykę. Posiada bogate doświadczenie w nauczaniu dzieci i młodzieży – pracowała w szkołach podstawowych, szkołach językowych oraz w kolegium językowym w Polsce, a także w szkole językowej w Londynie. Uczestniczka licznych szkoleń metodycznych, warsztatów i konferencji poświęconych nowoczesnym metodom nauczania języków obcych.
Jako nauczyciel języka hiszpańskiego szczególną wagę przykładam do tego, aby każde dziecko czuło się na lekcji swobodnie i miało odwagę mówić – niezależnie od poziomu znajomości języka. W nauczaniu stawiam na komunikatywność i autentyczne zaangażowanie uczniów. Staram się, by lekcje były pełne pozytywnej energii, ciekawe i wciągające – często wykorzystuję zabawę jako narzędzie do zanurzenia w języku (immersji). Wierzę, że język to nie tylko nauka słówek i gramatyki, ale przede wszystkim sposób na poznawanie świata i siebie nawzajem. Chcę pokazać dzieciom, że nauka języka może być fascynującą przygodą, ale też wyzwaniem, które warto podjąć – z radością, systematycznością i otwartością.
Kuchnia hiszpańska, zdrowa żywność, jazda na rowerze.

Dawid Makówka
Nauczyciel historii, wychowawca świetlicy, wychowawca klasy 6b, prowadzący kółka zainteresowań „Klub mistrzów gier planszowych”
Absolwent studiów magisterskich na kierunku Historia na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach. Certyfikat językowy FCE.
Chcę budować w swoich uczniach poczucie patriotyzmu i kształtować ich postawę obywatelską. Pragnę przekazywać wartości takie jak szacunek do przeszłości i umiejętność wyciągania wniosków z poczynań naszych przodków.
Gry planszowe i karciane, gry fabularne, gry komputerowe.

Monika Nawrocka
Nauczyciel przyrody, biologii i chemii, wychowawca klasy 7A, prowadząca zajęcia „Focus biologiczny” oraz „Fabryka kreatywności”
Absolwentka Uniwersytetu Pedagogicznego im. Komisji Edukacji Narodowej w Krakowie, nauczyciel biologii, przyrody i chemii. Studia podyplomowe z resocjalizacji z socjoterapią i wychowania do życia w rodzinie. Jej uczniowie to laureaci i finaliści konkursów przedmiotowych i prestiżowego konkursu „Nauka dla Ciebie” organizowanego przez Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Jako nauczycielka pragnę rozbudzać w uczniach ciekawość świata i zainteresowanie przedmiotami przyrodniczymi, pokazując, że otaczająca nas rzeczywistość jest nie tylko piękna, ale również pełna fascynujących zależności i praw, które można poznawać i rozumieć. W pracy dydaktycznej szczególnie ważne jest dla mnie wspieranie ucznia w jego indywidualnym rozwoju – chcę być przewodnikiem, który inspiruje, motywuje i zachęca do samodzielnego odkrywania oraz łączenia wiedzy z różnych dziedzin. W codziennej pracy staram się przekazywać dzieciom wartości takie jak otwartość na świat, wrażliwość na przyrodę, odpowiedzialność, szacunek dla innych oraz odwagę w zadawaniu pytań i poszukiwaniu odpowiedzi. Wierzę, że edukacja to nie tylko nauka faktów i podążanie za utartymi schematami, ale przede wszystkim kształtowanie postaw, budowanie wewnętrznej motywacji do rozwoju oraz samodzielne poszerzanie horyzontów.
Jestem nauczycielem, dla którego edukacja to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale przede wszystkim inspirowanie i wspieranie rozwoju młodych ludzi. Poza swoim przedmiotem interesuję się szeroko pojętą sztuką – maluję obrazy, tworzę grafiki, a twórczość artystyczna stanowi dla mnie ważne źródło ekspresji i inspiracji. Czas wolny spędzam aktywnie – uwielbiam górskie wędrówki, jazdę na rowerze oraz pasjonuję się klasycznymi, zabytkowymi samochodami. Nieustannie poszerzam swoją wiedzę z zakresu neurodydaktyki i efektywnego uczenia się, wdrażając nowoczesne metody w pracy z dziećmi i młodzieżą, by wspierać ich naturalny potencjał i rozwijać kompetencje przyszłości

Magdalena Paprotny-Lech
Język polski, zajęcia przygotowujące do olimpiad humanistycznych
Doktorat z literaturoznawstwa na Wydziale Humanistycznym UŚ. Autorka kilkunastu artykułów naukowych z dydaktyki polonistycznej, prelegentka konferencji krajowych i międzynarodowych dedykowanych edukacji, współredaktorka tomu ,,Silesius II. Słownik biograficzny”. Kształciła kandydatów na polonistów, prowadząc zajęcia dla studentów na Uniwersytecie Śląskim, współpracowała z Uniwersytetem Maturzystów UŚ, ucząc licealistów według autorskiego kursu. Trenerka regionalna ,,Lekcji: Enter", ekspert Śląskiego Turnieju Debat Oskfordzkich, juror wielu konkursów humanistycznych.
Od dziecka chciałam być polonistką i mi się udało! 😊 Moim mentalnym przywódcą jest prof. UJ Stanisław Bortnowski, który w swoich książkach starał się dowodzić, że najważniejsze w dobrej i skutecznej szkole są relacje uczeń –nauczyciel. Promotorką mojej pracy doktorskiej była p. prof. Ewa Jaskółowa, kierownik Katedry Dydaktyki Języka i Literatury Polskiej UŚ, współtwórczyni podstawy programowej z języka polskiego z czasów istnienia gimnazjów, a osoba, którą jako pierwsza pokazała mi, że lekcje polskiego to tak naprawdę ,,lekcje życia" – to wspaniała p. prof. Krystyna Koziołek, autorka m. in. ,,Czasu lektury". Te dwie najważniejsze dla mnie osoby ukształtowały mnie jako nauczyciela.
Największym moim szczęściem jest rodzina – syn Wojtek i mąż Mariusz, powiększona o dwa psy – Basa i Henia. Staram się promować naszą rodzimą rasę ,,szlacheckich kundelków", czyli ogarów polskich. To rasa wspomniana już przez Galla Anonima, a w Polsce po II wojnie światowej bardzo zapomniana. Dzięki staraniom hodowców, w tym przede wszystkim dzięki pułkownikowi Józefowi Pawłusiewiczowi, obecnie coraz bardziej popularna. W czasie wolnym – choć może niektórym będzie trudno w to uwierzyć – czytam Mickiewicza 😉 Uwielbiam filmy, zwłaszcza musicale. Chętnie gotuję – ostatnio według przepisów z kuchni koreańskiej.

Grzegorz Jarausz
Język angielski
Absolwent kierunku filologia angielska na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, certyfikowany trener Odysei Umysłu – międzynarodowego konkursu kreatywnego myślenia. Uzyskany tytuł Mistrzów Świata dla drużyny Omegi w 37. Finałach konkursu w Iowa State University, USA.
Język to narzędzie komunikacji, a nie sztuka dla sztuki. Gadaj, żeby się do-gadać!.
Ostatnio Twin Peaks ( w końcu), chociaż lubi też podróżować w bardziej przyjazne strony. Człowiek ciepłolubny i ludziolubny. Myśli o stworzeniu własnych perfum i ugotowaniu porządnego ramenu. Póki co, czeka, bo na kolanach siedzi mu kot i ciężko się ruszyć 😉

Agata Kafel
Nauczyciel języka angielskiego, prowadząca zajęcia przygotowujące do konkursów i egzaminu ósmoklasisty
Absolwentka filologii angielskiej oraz nauczania wczesnoszkolnego i przedszkolnego.
Pasjonatka angielskiej gramatyki, co też stara się zaszczepić w uczniach.
Książki, podróże, uczenie się nowych rzeczy.

Grzegorz Jankowski
Filolog, ekonomista, nauczyciel edukacji wczesnoszkolnej
Egzaminator Cambridge.
Od 16 lat zajmuje się swoją życiową pasją – nauczaniem. Bardzo lubię pracę z dziećmi i młodszymi nastolatkami – cenię ich energię i radość. Preferuję nauczanie angielskiego przez sytuacje życiowe, projekty, gry i zabawy oraz na wycieczkach.
Szczęśliwy mąż i tata. W wolnej chwili cenię sobie dobrą książkę i podróże (najlepiej na rowerze).

Anna Hruby
Język niemiecki
Absolwentka wydziału Germanistyki o specjalności nauczycielskiej na Uniwersytecie Śląskim. Członek Polskiego Stowarzyszenia Nauczycieli Języka Niemieckiego. Pomysłodawczyni i współtwórca Dni Śląskich w Omedze.
Nauczanie języka obcego to nie tylko przekazywanie wiedzy, ale również kształtowanie postaw uczniów wobec języka, kultury i komunikacji międzyludzkiej. Na lekcji uczniowie uczą się przełamywania barier językowych w różnych sytuacjach życia codziennego poprzez projekty językowe, konwersacje i aktywne słuchanie.
Moją pasją i ulubioną formą spędzania czasu wolnego jest podróżowanie z rodziną, dzięki czemu poznaję inne kultury i języki oraz realia życia codziennego nie tylko w krajach niemieckojęzycznych.

Grzegorz Derbis
Matematyka, koło matematyczne
Absolwent matematyki na Uniwersytecie Śląskim w Katowicach, ukończone studia podyplomowe z fizyki. Autor sukcesu uczniów z najlepszym średnim wynikiem z egzaminu w Katowicach i drugim w województwie śląskim.
Chcę pokazać swoim uczniom piękno i doskonałość matematyki. Matematyka jest kluczem do zrozumienia świata.
Uprawianie sportu, gra w szachy, gra na gitarze, świat gier komputerowych.

Anna Szymańska
Matematyka
Absolwentka Politechniki Śląskiej, Studia podyplomowe OZE AGH w Krakowie, audytor energetyczny, studia podyplomowe z pedagogiki i matematyki w Instytucie Studiów Podyplomowych w Tychach.
Dla mnie bardzo ważny jest dobry kontakt z uczniami, dobra atmosfera,aby nie zrazić ich do przedmiotu, zaangażowanie uczniów w pracę na lekcji oraz samodzielne rozwiązywanie zadań przez uczniów.
Narciarstwo, jazda na rolkach, tango, pływanie, jazda na rowerze, podróże.s

Grzegorz Sówka
Geografia, wychowawca świetlicy, prowadzący Szkolne koło turystyczno- krajoznawcze
Absolwent geografii turyzmu na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie, posiada I Stopień Specjalizacji Zawodowej. Studia Podyplomowe „Informatyka w szkole” na Uniwersytecie Ekonomicznym w Katowicach. Nauczyciel dyplomowany – Ministerstwo Kultury 2001. Egzaminator z geografii, techniki obsługi turystycznej i techniki turystyki wiejskiej. Przewodnik turystyczny: beskidzki klasy III, terenowy po województwie śląskim. Egzaminator ECDL oraz EPP e-Nauczyciel.
Na zajęciach dbam o dobrą atmosferę, o pełną komunikację z uczniami i między nimi. Staram się, aby każda lekcja miała znamiona przygody, aby każdy z uczniów mógł poczuć się jak odkrywca. Daję swobodę wypowiedzi, jednak dbam o czystość języka ojczystego, wskazując na znaczenie kultury szeroko pojętej, w tym znaczenia gwary śląskiej i innych. Wskazuję na wzajemne zrozumienie i tolerancję w skali mikro – szkoły – i makro – Polski, Europy, świata. Przekazuję informacje o konieczności dbania o środowisko naturalne – często na własnych przykładach. W miarę możliwości staram się organizować wycieczki, jako tzw. "żywe lekcje geografii", które cieszą się ogromnym powodzeniem. Często rozmawiam z uczniami poza lekcjami: na przerwach w ramach zajęć świetlicowych – uczniowie bardzo potrzebują tych rozmów.
Podróże, wędrówki górskie, udział w biegach maratońskich.

Robert Nowak
Wychowanie fizyczne, zajęcia z pływania, gry i zabawy, SKS z Piłki Nożnej
Absolwent Akademii Wychowania Fizycznego w Katowicach, ukończył kurs trenerski PZPN UEFA A.
Cenię sobie dobry kontakt z uczniami i chętnie z nimi rozmawiam. Staram się, aby prowadzone przeze mnie zajęcia były nie tylko atrakcyjne, ale także intensywne i angażujące. Moim celem jest uświadamianie uczniom, jak ważną rolę w ich życiu odgrywa regularna aktywność fizyczna oraz zdrowy styl życia.
Prowadzę od kilku lat własną szkołę piłkarską (NOWAK FOOTBALL NF) skupiającą się na poprawieniu techniki indywidualnej fundamentalnej oraz kształtowaniu motoryki. W wolnych chwilach lubię aktywnie spędzać czas – chodzę na siłownię oraz saunę. W ostatnim czasie złapałem bakcyla na pływanie na desce SUP. Lubię spacery z psem, podróżować oraz zwiedzać różne kraje z żoną.

Marzena Podgórna
Chemia
Moją pasją jest popularyzacja chemii poprzez ciekawe eksperymenty i pokazy.

Magdalena Mądry-Cieśla
Wiedza o społeczeństwie
Absolwentka politologii UŚ, absolwentka psychologii UŚ, absolwentka studiów podyplomowych Edukacja i terapia osób ze spektrum autyzmu WSB.
Chcę przekazać uczniom takie wartości jak odpowiedzialność obywatelska i szacunek dla innych. Staram się promować zaangażowanie społeczne i rozwijać krytyczne myślenie.
Interesuję się aktywnym spędzaniem czasu – uwielbiam pływać na desce SUP, szczególnie, gdy mogę to połączyć z relaksem na łonie natury. Pasjonuję się grą w Rummikub i z sukcesami biorę udział w turniejach (awans na Mistrzostwa Polski 2025). Lubię poznawać nowe miejsca, uczestnicząc w questach terenowych, które łączą przygodę z odkrywaniem ciekawych historii.

Alicja Kotyl
Muzyka, dyrygent chóru szkolnego Omega Voice
Absolwentka Akademii Muzycznej im K. Szymanowskiego w Katowicach, organizator pracy artystycznej, prelegent koncertów, autorka scenariuszy koncertów edukacyjnych m.in. „Portrety kompozytorów Polskich”, „Śpiewające Ogrody”. Koncerty te są dostępne na stronie internetowej Instytucji Kultury Miasto Ogrodów w Katowicach: Miasto Ogrodów.
Chcę kształtować wrażliwość i emocjonalność ucznia poprzez rozbudzenie w nim zainteresowanie sztuką muzyczną. Pragnę ukazać uczniom piękno muzyki i jej wyjątkowy wpływ na nasze życie.
Moją największą pasją jest muzyka, a zwłaszcza opowiadanie o niej podczas koncertów, zarówno tych edukacyjnych jak i adresowanych do dorosłych melomanów. Poza muzyką uwielbiam czytać, zwłaszcza polskie kryminały, lubię pływać nawet w zimnym morzu.

Katarzyna Barańska
Muzyka, rytmika, arteterapia, kółko "Spotkanie ze sztuką" oraz kółko ukutrele
Licencjonowana arteterapeutka oraz absolwentka Akademii Muzycznej im. Karola Szymanowskiego na kierunku muzykoterapia z przygotowaniem metodycznym nauki muzyki. Wykładowczyni Akademii Muzycznej w Katedrze Muzykoterapii. Prowadząca warsztaty dla dzieci w różnych instytucjach kultury.
Pragnę, aby lekcje były przestrzenią twórczego wyrażania siebie, budowania wrażliwości, uważności i empatii. Poprzez muzykę i sztukę uczę dzieci komunikacji, współpracy, otwartości na różnorodność i odwagi w wyrażaniu emocji. Zależy mi, by muzyka wspierała ich rozwój nie tylko artystyczny, ale też emocjonalny i społeczny.
Fotografia, muzyka tradycyjna, teatr, literatura dziecięca.

Izabela Kulik-Izydorczyk
Religia
Doktor nauk teologicznych, absolwentka filologii klasycznej na Uniwersytecie Jagiellońskim w Krakowie.
Pracę z uczniami prowadzi w duchu metody sokratejskiej, zachęcając ich do krytycznego myślenia i samodzielnego wnioskowania. Lubi zadawać trudne pytania, aby poszerzać horyzonty uczniowskich umysłów.
Odpoczywa przy dobrej książce i filiżance kawy, ale zawsze chętnie wybierze się do ukochanego Krakowa na obowiązkowy spacer ulicą Kanoniczą. Wolne chwile spędza, doglądając ogrodu i planując sadzenie kolejnych kwiatków 😉, woli family active niż all inclusive. Szczególnym sentymentem darzy kulturę i języki antyczne: by czytać Homera, Platona czy świętego Augustyna… w oryginale 😉 Pasjonatka greki biblijnej, zgłębia tajniki egzegezy Nowego Testamentu.

Marlena Osadnik
Logopeda szkolny
Absolwentka kierunków: pedagogika opiekuńcza i resocjalizacyjna oraz edukacja przedszkolna i wczesnoszkolna. Posiada certyfikat terapeuty ręki. Z zamiłowania i wykształcenia jest logopedką, która nieustannie podnosi swoje kwalifikacje i wiedzę na różnorodnych kursach i konferencjach naukowych.
Moim nadrzędnym celem jest dobre samopoczucie dzieci i budowanie poczucia bezpieczeństwa na zajęciach. W przyjaznej atmosferze, w formie nauki przez zabawę pomagam korygować różnorodne zaburzenia mowy. Moim celem jest wychodzenie uczniom na przeciw oraz wskazywanie rodzicom drogi do zrozumienia i wspólnego pokonywania trudności logopedycznych dzieci.
Joga, jazda konna, literatura o tematyce psychologicznej.

Wiktoria Merda-Biłko
Terapeuta zajęciowy (rehabilitacja ruchowa) oraz terapeuta integracji sensorycznej, prowadząca zajęcia z integracji sensorycznej – zajęcia grupowe w zerówce i przedszkolu oraz gimnastykę rozwojową z elementami gimnastyki korekcyjnej w zerówce
Absolwentka Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie na kierunku terapii zajęciowej (rehabilitacja ruchowa). Absolwentka studiów podyplomowych: przygotowanie pedagogiczne do pracy nauczycielskiej oraz wychowania fizycznego z gimnastyką korekcyjną. Certyfikowana terapeutka integracji sensorycznej. Ukończyła szkolenie z zakresu diagnozy i terapii ręki oraz terapii czaszkowej-krzyżowej.
Na zajęciach dbam o to, aby dzieci poprzez zabawę i ruch nabywały nowych umiejętności związanych z dużą motoryką oraz koordynacją całego ciała. Ważne jest dla mnie, aby dzieci na zajęciach dobrze się czuły, ale też pracowały nad prawidłową postawą ciała. Wszystko to odbywa się w przyjaznej i bezpiecznej przestrzeni.
Jazda na rowerze, bieganie i górskie spacery, czytanie książek.

Anna Racinowska
Religia, wychowawca świetlicy

Barbara Labus
Nauczyciel matematyki i fizyki, wychowawca klasy 6a
Absolwentka Politechniki Śląskiej, opiekunka laureatów i finalistów Wojewódzkich Konkursów Przedmiotowych z matematyki i fizyki, zawsze w czołówce rankingów Egzaminu Ósmoklasisty. Mentorka nagrodzonych drużyn w licznych konkursach m.in. „Matematyka bez granic”, „Być jak Ignacy”, „Nauka dla Ciebie”. Twórca stanowisk pokazowych wystawianych na Śląskim Festiwalu Nauki oraz w Centrum Nauki Kopernik w Warszawie.
Widzieć w uczniu człowieka, który ma wzloty i upadki, ale zawsze daje z siebie wszystko na miarę swoich możliwości.
Uwielbia podróżować, poznawać nowe miejsca i ludzi. Lubi aktywnie spędzać czas w górach.

Adriana Baron
Informatyka, edukacja informatyczna, edukacja dla bezpieczeństwa, technika
Absolwentka Uniwersytetu Śląskiego oraz Politechniki Łódzkiej.
W nauczaniu najważniejsze jest dla mnie rozbudzanie ciekawości, inspirowanie do samodzielnego myślenia oraz pokazywanie, jak wykorzystać zdobytą wiedzę w praktyce.
Miłośniczka kolarstwa górskiego oraz podróży małych i dużych.

Paulina Palen
Język polski, opiekun szkolnej biblioteki
Absolwentka filologii polskiej oraz studiów podyplomowych na kierunku informacja i bibliotekoznawstwo.
Najważniejsza na lekcjach języka polskiego jest swoboda wypowiedzi. Dlatego na wspólnych zajęciach uczymy się wyrażać swoje zdanie oraz szanować opinie innych. A szkolne lektury to nie nuda! To historie bohaterów, o których rozmawiamy z wypiekami na twarzy 😊
Filmy, podróże, zbieranie pocztówek i przede wszystkim dobra książka.

Portia Bondzie
Język angielski, English Native Speaker
Master’s degree in Management with a specialisation in International Business, a Bachelor’s degree in Management and Quality Science, and teaching certifications including CELTA, TESOL, and TEYL.
I teach English as a Second Language (ESL) to speakers of other languages. My lessons are interactive, structured, and designed to help students succeed in English.
I enjoy reading, travelling, and exploring new cultures outside the classroom. My motto is to always smile, give my best, and not worry about what is beyond control.

Martyna Marczuch
Wychowawca świetlicy

Agnieszka Lisowska-Mrozowska
Plastyka

Klaudia Jeziak
Wychowanie fizyczne, wychowawca klasy 4α

Agata Pocenty
Wychowanie fizyczne, wychowawca klasy 4β i 8α

Anna Grzesiak
Matematyka

Angelika Tlałka
Matematyka

Agnieszka Jasińska
Plastyka

Justyna Masłowska-Kostecka
Zajęcia teatralne (klasy 1–3)

Jakub Kubieniec
Judo (klasy 1–3)

Magdalena Dziwisz
Wychowawca świetlicy

Martyna Marczuch
Wychowawca świetlicy

Joanna Tomecka
Pedagog szkolny

Agata Ziomek-Dorniak
Psycholog szkolny

Joanna Dinges
Doradztwo zawodowe

Barbara Syrek
Pielęgniarka szkolna